2011年3月8日 星期二

蒸雞梳乎厘


今日又感到幾凍,又感覺濕濕咁

天又唔太晴朗

令人沮喪既天色

不過…有個姊妹曾經講過…天氣好、天氣差,都係上帝既安排

咁我唯有…順服吧!哈

今日算係一星期中比較得閒,聽日之後又開始週圍約朋友敗家同Tea

想煮個精彩午餐比自己,但又唔知煮乜

想起薑汁梳乎厘

熱騰騰又唔太甜既甜品做午餐都唔會太有罪惡感

薑汁令人溫暖,可惜......................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
可惜有次我蒸雞落得太多薑汁,味道太深刻

令我食任何有薑味食物都有蒸雞味

包括呢個梳乎厘

呢個咪就係我一手做成既黑色幽默囉囉囉囉囉囉囉

不懂 你的黑色幽默 想通 卻又再考倒我
說散 你想很久了吧 我不想拆穿你

當作 是你開的玩笑 想通 卻又再考倒我
說散 你想很久了吧 敗給你的黑色幽默
我的認真敗給黑色幽默




薑汁係由我晌NZ收養既陳小刨刨出來既

當日晌酒莊見到佢,即買!







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com




11 則留言:


  1. 個刨好得意似骰仔咁 ,你lunch食咁少,比我咁大食食完都似食咗陣風落肚。

    回覆刪除



  2. 梳乎里有蒸雞味  你對嗰次薑汁蒸雞印象真係好深刻噃

    回覆刪除

  3. 你竟然可以響梳乎厘下塌之前影到呢張相,好快手

    回覆刪除

  4. 陳小刨好Cutie 呀

    回覆刪除
  5. KwokMan kuen eunice2011年3月8日 下午3:29


    個刨仔真係好的式!

    回覆刪除

  6. 個梳乎里漲卜卜咁,好想咬番啖wo~
     
     
     
     

    回覆刪除
  7. Mee ...... MeeMoreMore2011年3月9日 下午2:56


    刨哥 定 刨姐 呢??

    回覆刪除

  8. 陳小刨有冇其他家族成員架 ?

    回覆刪除

  9. 嘩!好靚呀! 刨仔好得意呀!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾