2011年3月23日 星期三

81層方包@Bo-LogNe


今日post既唔係自家煮

近日敗家仔同呀妹都比我勾起條麵包筋

話說早幾日我同大少爺去行街,去LCX見到呢隻包就買4片

因為堂食要等位啊

之前都知呢隻包既存在,但晌中環半山

而家LCX都有

佢係81層既丹麥方包

我自己覺得烘過會好食d會食到酥香

就咁食會普通少少

我就加楓糖同少少牛油,加楓糖係超好味

這日我自家下午茶呢

大少爺都愛上呢隻包,價錢4片$36,抵唔抵就見人見志,我覺得ok







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

8 則留言:


  1. 原來LCX都有得賣呀?!...我成日都想試...放假要去LCX看看...謝謝大少奶推介!

    回覆刪除
  2. Mee ...... MeeMoreMore2011年3月23日 下午2:26


    奶 ,
    你想要就隨時 call 我 , 我買完 courier 去你office!!!

    回覆刪除

  3. LCX都有,可以去睇下應該無中環o甘長龍掛 maple syrup加牛油呢個combo係無敵的!如果有d肉桂粉仲香呀(吞口水中)

    回覆刪除

  4. 嘩..... 一片都咁厚嘅

    回覆刪除

  5. 今晚放工睇吓仲有冇得買先

    回覆刪除

  6. Panash都有丹麥方包, 面積約4x4吋一片, 半條庄6片$12.5, 用多士爐烤完很香牛油味可以一試!

    回覆刪除

  7. 我都係呢隻包既 Fans, 中環同尖沙咀都去過,  堂食中環店做得好味D, 不過成日排長龍, 買番去自己整既話, D包用爐烤完會好味好多,我試過烤完夾蛋沙律做三文治好好味架.

    回覆刪除



  8. 呢隻方包早前有同事專登去中環買,請咗我食一塊,不過一路食一路好有罪惡感~~肥死!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾