2011年3月31日 星期四

自作自受


今日終於整一個人的午餐

好似好耐無為自己整咁

整瑞士汁炒牛河

細個我好愛干炒牛河,但近年唔敢再食

每次個碟底好多油,就會後悔

呢輪心癮又起

剛好琴日整過瑞士雞翼,所以今日炒牛河食

講真…大部份時間我煮食都係為大少爺、為朋友、為表弟

但午餐時間得自己一個可以為所慾為,我享受為別人而做食物,更享受自己有一點點自由空間

而且干炒牛河呢d咁高卡路里既食物,自己整可以減去好多油

即使吸收卡路里,都係自己一手造成,適當地去運用自作自受,呢種感覺還不錯

哼~







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

5 則留言:

  1. 好想俾個"like"~~~ 我都好喜歡吃乾炒牛河,瑞士汁炒都喜歡~~~

    回覆刪除

  2. 自己煮, 油同食物份量可以自己調節...內心會好過點...
    自從自己炒星洲米, 男友都無出街食過喇...不過我重未炒到好味既乾炒牛河, 真係要靠累積經驗多多努力...

    回覆刪除
  3. Mee ...... MeeMoreMore2011年4月1日 上午11:37


    tomorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrow!!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾