2011年3月28日 星期一

雷霆救兵


部電腦終於重見光明,唔使再用大少爺部腦

好彩有朋友即時送左個hard disk比我

然後…我嗰位雷霆救兵表弟先生即時替我部腦急救

謝謝你們喔

今次我有400GB 既D drive,我將所以重要既資料都可以存落個D drive

由於叫表弟先生時間匆忙,所以預備既食物唔多呢

以下相片夜晚影,效果唔係咁好,見諒啊

表弟先生一定鍾意既瑞士雞翼,事實佢好愛雞翼




金菇牛肉卷,雖然平凡,但我用咗朋友carrie晌美國帶比我既黑松露鹽

噢!黑松露鹽焗金菇牛肉卷,型好多,哈哈




thanks carrie~




焗豬扒飯





甜品:焗熟心太軟

其實係古力戚風,我無晒材料,又未得閒出烘焙店買

烘焙店材料平過超市好多呢!而且品質又好d

所以心太軟下次還









Fans page仲有新blog. Click here--->


6 則留言:


  1. 請問有無九龍區既烘焙材料店推介呢? Thanks

    回覆刪除
  2. Mee ...... MeeMoreMore2011年3月28日 下午1:51


    焗~~~金菇牛肉卷~~~~~ 我想試啊~~~ 教我吖~~~~

    回覆刪除

  3. 今時今日電腦壞了,都幾大件事,好彩你有表弟先生,我隻腦都夠期,剛剛買了部新嘅,有排研究呀!

    回覆刪除

  4. 我想試呢款呢~

    回覆刪除

  5. 黑松露鹽焗金菇牛肉卷,真係型好多喎 ,哈哈

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾