2008年11月4日 星期二

好奇crepe


我已經好得7788、只係食完藥有點飄移
琴日講得唔清楚,醫生係講要我完全好番先會幫我打流感針
唔係即刻打呢

所以我星期五會睇中醫,食中藥清晒感冒先再考慮打唔打針
多謝你哋比意見我
大部份blog友都話打完都會病一場
所以我更加要考慮清楚

今日繼續白粥日子,噢~~

咁就一齊 時光倒流未病時~~~上星期整既

話說我買一個新唧咀,好奇唔知唧cream會係點
就諗有乜可以滿足我玩cream呢!

又要快、又易簡單、又要食落肚既

就整......榛子香蕉crepes
我好鍾意食crepe,又玩得又食得,得咗
其實我唧cream技術真係唔太好呢




呢個食譜做8塊,我減半份量就4塊

奶       250 ml

蛋      2隻

麵粉      100g

粟粉      20g

糖          2湯匙

雲厘拿香油少許     (可以唔加)

牛油溶液    1湯匙

撈勻所有材料,用篩隔一次隔走粉粒,煎就可以喇

唔好落太多油,可以用少少牛油煎

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾