2008年11月11日 星期二

1111(追加版)


Yeah!!!!!!!!!整曲奇比vanlily、笨B媽媽同路過烏GG
睇下今次唧得幾靚
哼~~~~~~~~

我去 Sweetie買野時,老闆娘介紹一個大唧咀
仲教我最重要攪粉時唔好攪得太耐,要輕力
今次個效果好好啊

我鍾意整曲奇,但唔鍾意食

鍾意整唧花曲奇,因為鍾意玩唧咀

今次用金桶牛油,個感覺無乜同三角嘜無太大分別呢




1111我同vanlily、笨B媽媽相約晚飯

地點:Zambra

無特別原因,我同小冬特別鍾意晌特別日子去約晚飯

好耐無一齊食晚飯呢!雖然簡單但好開心

揀Zambra係食物好味、又夠靜、又唔駛趕交檯,可以慢慢傾計

又抵食喎!你地試下啦啦啦啦啦啦啦

叫3個套餐:有我地3個共同喜好南瓜湯




2款沙律,個菜沙律配醋汁,菜好新鮮啊




呢個意粉好好味!係Ham & mushrooms w/ creamy sauce




Grilled salmon

側邊有泰式沙律,好好味啊




Baked chicken

芝士焗雞塊,裡面有忌廉焗薯片同雜菜




Banoffee pie

小冬見到佢既cream已經雀躍




小冬送比我地既Raspberry Ganache Tart

連大少爺都話好味啊




地址:灣仔謝斐道239號地下

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾