2008年11月17日 星期一

時光機


今晚0000am就會停blog一日啊!

我出世開始,爸爸就已經用彩色相機,所以我無黑白相
BB相都係彩色既
當時係用菲林機

到我長大懂性就見過外公用下圖既相機
但我又從來無見過曬出來相片
因為我好少見外公,一年2~3次到啦
而且外公係好有威嚴既人,我都唔敢問:呀公,你影我相,好拎相比我睇喎

但係上次見Bear Bear舅父時,舅父拎比我睇外公呢部相機呢
我又會有好多回憶
尤其對外公外婆

細個時我外公有幢3層高別墅晌橫台山
我好恨入去玩,每次爸爸都會駕車入去,當時覺得好遠好遠架
間屋一入大閘就有個小花園,我同表弟先生專係由個花園踩單車入屋
當時車轆好多泥,會整到週屋泥
外公嚴重潔辟,就會沿住條泥路追住鬧
但每次只鬧表弟。。。佢只會鬧表弟先生

哈哈!大家明白點解我會每次都整野比表弟先生食啦

因為佢細個已經好有義氣,幫我頂晒嘛!(表弟先生係無得選擇地頂晒)

↓到底影出來既相係點既呢?部相機好熟悉又好遙遠感覺




側邊有條攪攪棒既物體,要轉動先可以影




我為新假期寫既食譜出埋今期!




大少奶的秘密網誌   <---已update

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾