2008年4月12日 星期六

We're family @ 大榮華 & 金滿堂


We're family今日一家團聚,一家人當然要飲茶

一家人有:妹妹diana、菇奶奶 auntie 菇菇姐、遠房親戚大姑娘蝦吉

遠房親戚大姑娘蝦吉,我都唔知佢係乜親戚、都唔知點解係親戚

但佢叫菇奶奶做"菇菇媽",所以變成遠房親戚,噢!

原本仲有我近身 Vanlily,但今日突然有事所以無嚟到

第一次去大榮華,服務無外間講既咁差

起碼唔受得閒氣既我都覺得OK







味道都OK,我仲買兩件馬拉糕返屋企

最好味糯米包、牛柏葉同馬拉糕

呢度無影晒仲有幾樣啊

 


一家人再去嗒糖

噢!金滿堂啊!佢標榜少糖低甜,的確甜度剛剛好




呢個係4個 share既炭燒果凍咖啡雪芭




一家四口每個人都揀榴槤飄香

我哋笑說一枱4碗都係榴槤甜品,臭味遠播

好好味,好香既榴槤啊




我們這一家相親相愛,好開心咁見足4個鐘

終於又 hug到呀妹,我最敬愛既菇奶奶

同大姑娘蝦吉變成遠房親戚,我哋依然一時鬥咀、一時攬頭攬頸

仲有我近身冬菇雖然有事缺值,好掛住佢啊

To  all my family

I love u~u~u~u

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾