2008年4月8日 星期二

賀賀燒雞


剛才上出版社,諗住同一間出版社可以見到.......佢,佢晌我心目中好型架


噢!但到我走都見唔到佢既影縱,有點失望啊!

佢就係........愛情小說天后張小姐

我見到佢的話會手震、心跳、冒汗

同編輯諗到有新既 idea放晌書,會更有生活感
我既散文部份已經交晒,1 take過全收貨
寫blog用開白話,但出書始終要有正統既文字,幸好應付得到
無白費閉關既時間,而且編輯覺得寫得幾有生活感啊


今晚決定整隻雞賀一賀佢,今次無鐘點姐姐幫

但我買 咗隻無頭雞整燒雞

洋蔥羅勒燒雞

噢!雖然佢無頭,其實我都怕怕地

尤其是上星期睇完古靈精探,比隻雞嚇親

將雞腔灑上鹽、黑椒,塞入洋蔥,鹽灑多少少

雞面灑上鹽、basil ,燒既時候搽一層已溶牛油

燒好後放涼................剪開一半

done!




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾