2008年4月6日 星期日

慶生早餐


早於復活節時,我朋友carmen生日

所以我就到佢工作地方陪佢食生日早餐,而佢工作地方係.......機場

復活節係航空公司忙碌高峰期,見面只有一個鐘

當日還做蘋果蛋糕送比佢

從前機場得T1既時候,覺得無乜好食

但T2開後就吸引得多

我哋選擇T2澳門茶餐廳,估唔到幾好味,其實平時我唔會特別去食

T2而家多了航空公司開counter,所以人流多了

To:carmen

我等你放完假,蜜月後先post呢篇

要快d再約食晚飯呀呀呀呀呀呀




Carmen既炸魚餐

炸魚新鮮炸起夠脆夠熱、仲有粟米菠蘿沙律

炒蛋係似澳洲牛奶公司既味道




我既台式牛肉麵,好好味!夠濃牛肉夠稔




每個卡位都有獨立電視




個蛋糕唔記得影相,但同呢個一模一樣既




1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾