2008年4月23日 星期三

好芒


繼續芒果

今次係楊枝甘露,我最鍾意既甜品之一

其實呢個係我照平時街外食既而試整

無乜難度,煮西米、新鮮芒果打成汁、加椰汁、加泰國金柚就掂

自已整最好味之處係...

可以加大量新鮮芒果汁,好fresh,哼!

近來芒果大賣,真係越食越好食、越食越濕熱啊




38 則留言:


  1. 忙碌的圓圓偶像:
     
    我愛芒果 / 荔枝 / 榴槤......樣樣都勁好味到停唔到口,偏偏樣樣都超濕熱......天啊!
     
    Hai.......點解好似蔡瀾話齋......好味的東西多數唔健康啊!!!
     
    每日為你打打氣的Fan CC上

    回覆刪除

  2. 真係好濕熱啊~~~~ ~~~~
    睇見呢張相我好想食椰汁雪糕紅豆冰呀!!呀...呀

    回覆刪除

  3. 我就係怕濕熱,所以唔敢買芒果食!~~~~~~~

    回覆刪除

  4. 好吸引的一杯楊枝甘露呀!

    回覆刪除

  5. 自己整真係特別好味,可以加大量既材料
    雖然我唔鍾意黃色但愛黃色既芒果!
     

    回覆刪除

  6. 出街食糖水, 楊枝甘露永遠都係最貴啊!!!
    你唔講我仲以為呢個係mousse 杯呢~
    真係好靚啊........................塊布! yeah!

    回覆刪除
  7. 我都怕濕熱呀...對手生晒"倒chi"

    回覆刪除

  8. 咦,三層分開o既,咁即是食o既時候要 DIY 溝番勻?又多樣野玩啊

    回覆刪除

  9. 好正呀, 又靚又多芒果, 一定好香好好味!

    回覆刪除

  10. 楊支甘露都係我o既 favour 呀, 今年o既芒果真係好靚, 好甜  yummy

    回覆刪除

  11. Looks great, so coincidental that my dad just asked me how to make 楊枝甘露 yesterday as he had this dessert in HK for the first time during this trip!

    回覆刪除

  12. 仲靚過係出面食既好多~

    回覆刪除

  13. 有一年我3日食左5個芒果, 之後個嘴唇爛左.. 成個嘴唇好似發左炎咁.. 攪左成個月, 換左一層新皮先好返咋.. 而家都唔敢食芒果喇...驚......

    回覆刪除

  14. 我都整左芒果布甸, 不過係低b 版

    回覆刪除

  15. 好厲害~甘靚
    http://hk.myblog.yahoo.com/littles-pig

    回覆刪除

  16. 有層次感呀!!!! 我會要多柚多芒加大呀~~~~

    回覆刪除

  17. 我尋晚都同水人去許留山食芒果亮晶晶, 好正~不過唔夠你呢個整得靚

    回覆刪除

  18. 芒果濕熱 用金柚係咪可以balance番?

    回覆刪除

  19. 嘩~~~有層次嘅楊枝金露呀,好有心思喎!唔知味道有冇金滿堂咁好呢?嘻...

    回覆刪除

  20. 我好耐之前都整過, 真係幾易整架 !

    回覆刪除

  21. Oh.... 賣飛彿呀

    回覆刪除

  22. 好味呀!我会加D蜜糖啫喱粒,我個女返親香港一定去許留山食!

    回覆刪除

  23. 整得好靚既楊枝金露啊!!!!!我想要返杯呀~~~~~

    回覆刪除

  24. 咁,跟往整杯檸檬薏米水啦.....

    回覆刪除

  25. 呢輪芒果當造,整芒果甜品最好啊~
    不過芒果真係好濕熱呢~

    回覆刪除
  26. 濃情朱古力碰上士多啤梨2008年4月24日 上午10:18


    你呢杯楊枝甘露好正呢...整都整得靚過人

    回覆刪除

  27. 對我黎講好難整呀!!

    回覆刪除

  28. 嘩~大少奶你整果d靚過街賣果d好多.

    回覆刪除

  29. 楊枝甘露係我地既至愛 !!
    跟照大少奶既做法, 又好似好易整喎, 得閒都自己親手整黎試下先!!
    不過一定冇大小奶整得咁靚啦!!
     

    回覆刪除

  30. 等等等你食譜呢..我好鐘意食佢嫁!

    回覆刪除

  31. 妳整得好靚ar 5月8日-愛與狗同行
    以下係有關網址 ~

    http://www.thisdarlinglife.com/

    (希望大家幫幫呢啲狗狗啦)
    http://hk.myblog.yahoo.com/bella_louie/article?mid=1191

    回覆刪除

  32. 我都想學點做... 仲有份量係點... 你整得好靚, 一定好好味 !

    回覆刪除

  33. 我係芒果fans~~~

    回覆刪除

  34. 好靚呵!  點解你可以樣樣都講得咁簡單但又整得咁靚既?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾