2008年3月14日 星期五

Day 5 @東京


旅程結束

初初打算主攻家品,結果又係失控地買衫、褲、袋

其實每日路線途都係買、買、同買既

今朝早依依不捨地check out






呢棵好靚,每朝落Lobby見到都開心




仲有櫻花啊




即刻盡最大綿力去博殺

我覺得sunshine city幾好行,衫唔貴但幾多款都OK

又有家品、飾物、仲有24hrs supermarket

但我住 Metropolitan行過嚟幾遠,今日特定嚟最後衝剌




我同大少爺都想再食烏冬







跟住打算去Tokyu hand買抹茶粉,點知。。。

天呀!呢隻抹茶粉色靚又夠香,鳴

Vanlily你去台灣Tokyu hand,就靠你喇!係我衰坐定粒六唔一早買

第二日我見到有架!諗住今日先買,結果。。。




帶著超級無敵失落既心情,落樓下見到呢兩個面具

香蕉同櫻花樹啊


 


行返酒店搭車,點都要食抹茶雪糕




去到機場駛埋散錢







紅酒係大少爺飲既




今次有漢堡扒啊!幾好味




將會開篇網誌紀錄所有食店及食店地址

等我抖下先

2008年11月再戰東京

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾