2008年3月13日 星期四

Day 4 @ 東京


今日係拍拖紀念日,連續兩年既拍拖紀念日都晌日本渡過

但今年結婚週年就唔會好似上年咁又晌日本渡過

但唔排除今年會再去日本,抽起條筋又話要去

聽日返香港,今日再到涉谷再行落原宿





美登利壽司啊!實在太好味,幾年來都無下降質素

連大少爺都話好味




呢Set我既,送麵豉湯、茶碗蒸、超好好好好好味蟹肉蟹膏沙律







各款都好好味,好新鮮吧


呢個穴子壽司係大少爺叫既,好長啊




呢Set大少爺既,有麵豉湯但唔影喇




佢話呢度好味,所以食,仲話各款都好味啊

有進步啊


黑色係漬紫菜啊




由涉谷行去表參道、原宿途中實在有不能錯過的店舖

但唔打算買既就唔好浪費腳骨力啊


呢間around the shoes,男裝鞋較多,似camper款,但袋幾靚

早幾次去日本我買過銀色既袋好鍾意,大少爺今日都晌樹買布袋,去開可以留意下丫

0101係必行




表參道山,我就只對Jimmy choo有興趣







我同索龜GG都一齊講過,人生係一定要曾經擁有Jimmy choo既鞋或袋


每次都講一次.............必去Laforet

每次都買到衫架!




落到原宿




竹下通只有呢間crepes吸引我







返酒店放低物品又行池袋又再上房休息一陣後會出去食飯

會又陪大少爺行去老蓮咁遠既東池袋夾公仔

行過麵店佢又想食蕎麥麵,噢!

我下次去東京的話要避開呢間舖啊


 


今次夾公仔成績麻麻

得三樣,其實我唔鍾意公仔架

所以更加唔鍾意夾公仔,大少爺開始好似玩股票咁

企晌部機前面研究方位、角度、機會率,先去入$$夾

噢................................




呢次係細蕉

佢係一條上班的蕉


 


大少爺每晚都食日本杯麵,晌香港我禁止佢食呢類食物

但晌日本就由得佢

我覺得佢係一個【餓底】

聽日會徹底行Tokyu hands同sunshine city

最後博殺啊

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾