2008年3月6日 星期四

要做得好


琴晚大少爺其中一個妹嚟食晚飯

一致通過整我最鍾意既咕嚕肉,亦係唯一我會食既豬肉菜式

近日我對豬肉比之前更加抗拒

好多時小食例如…薯條、咖喱角、花生........etc要炸的話,我都會試下焗

因為呢類小食我唔算太高要求,只係口痕小食

但同大少爺晚飯既菜式我都會跟原食譜,要立心做一味餸的話,即使要炸我都會炸

絕對唔信咕嚕肉為怕油炸而拎去煎、蒸、燉會好食




材料

豬肉(按自已口味醃)

炸漿

蛋一隻

吉士粉  2茶匙

麵粉適量

配料

洋蔥     半個切丁粒

青椒      切丁粒

汁料

茄汁      2湯匙

白醋       2湯匙

糖           2湯匙

水          5湯匙

粟粉     1湯匙

鹽少量

做法:

1)豬肉加入炸漿(蛋與麵粉、吉士粉)入鑊炸至金黃備用

2)將配料略炒,將汁料攪勻落鑊同快手炒至透明狀再將排骨回鑊炒勻上碟

*豬肉要炸到少許轉色撈起,再回鑊炸多一次共兩次就會夠脆

**********************************************************************

要令身邊人開心,就要將自已放低少少

 唔好再問我炸完既油點處置?嘥油、油煙呢啲問題,幾個月先炸一次嘢

我唔會計較呢類小問題,身邊人食得開心對我來講更重要

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾