2008年3月20日 星期四

慰勞自已


是日午餐:

香草磨菇白汁三文魚配三色螺絲粉

我最鍾意既魚係三文魚,無論無何做法三文魚我都鍾意

呢份午餐食完令我好好好好好開心啊

我要食自已鍾意食物先有動力

所以仲特別預訂我鍾意既餐廳要大少爺放假陪我食呢







好彩!我並唔係想講我腦閉塞

尤於書中內容並唔係一本全食譜,所以文字部份都特別多

一次過面對咁多文字,仲要唔係我平時寫blog既全白話形式

幸好暫時仍能應付,並未有想象般吃力

過程中可以回味自已既點滴都開心呢

出版社名人眾多,我這粒small small small potato希望唔會失禮出版社

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾