2008年3月10日 星期一

Day 1 @ 東京


琴晚好好瞓,所以就算早起都好精神







Jal既餐難食




放低行李換衫就去Parco,未有好細心咁行,各層兜一個圈就走

不過…無所謂,因為Parco我會晚晚行既

喪走落Sunshine city

忍唔住買嘢,係家品,仲有幾對襪

店舖7點幾就執嘢、8:00pm好多都關門喇

我晌香港剛轉skincare去藥房無買嘢!

但大少爺就買男士skincare買得好開心







晚餐食shabu shabu

打破多年來第一餐係食和幸既紀錄

去牧場食放題,都Ok好食,非常非常抵食呢







大少爺食咗5碟半牛肉,我食2碟半

佢呢個長型人食極都唔肥




任食既菜







兩杯迷你雪糕

我要柚子sherbet、大少爺要雲呢拿雪糕


 


忍唔住買mont blanc 雪糕,好好味呀

裡面有栗子粒添啊


 


大少爺趕返酒店睇smap x smap

剛食到好飽仲食麵包

仲有............今晚消夜奶味海鮮杯麵,噢.....




睇完電視大少爺又會拉我睇佢夾公仔

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾