2007年3月16日 星期五

Day 4 @ 東京


我平時去shopping都會行足全日

但呢幾日實在行得太犀利,我兩隻腳趾公瘀左喇!噢!

原本打算第四日去吉祥寺,後來因為池袋有巴士直到淺草就改行程

順便去上野公園睇櫻花,點知........得幾棵開左

淺草雷門寺





唔想轉來轉去搭巴士





上野



勁抵呀!我當然唔執輸買幾盒,好香好甜!帶盒返香港

呢度勁抵呀!早兩日晌超市買 780yen,呢度450yen



開滿花會好靚






 
Auntie 菇菇姐經常晌東京露面



 

夜d有百貨公司喪影篇





19 則留言:


  1. 大少奶, 我之前去親東京都係住上野架~ 因為貪佢方便行ameya橫丁同去上野公園拍吓拖.... 真係羨慕你有d咁大大咁紅紅嘅士多啤梨呀!

    回覆刪除

  2. 大少奶 ~~ 就知道你這個時候一定 update 所以上o黎o岩o岩好阿 草莓好抵 真係好平呢 我平時係jusco 見到o既   都要大約港幣20元以上一盒阿

    回覆刪除

  3. hi大少奶 你好我係新fans 呢幾日睇你個blog 好似去了trip一樣 正呀!

    回覆刪除

  4. 士多啤梨好抵呀﹗

    回覆刪除
  5. 這個阿美橫丁(AMEYA  YOKOCHO)..AMEYA 是"美國"2字的日式說法(妳若看到"米國"2字也是"美國")..裡面賣了很多種日常用品..這個地方的由來是2次大戰後.一些人將贜物或是自己的東西拿出來賣錢充飢.也有人和美國軍人有交情.拿些軍用品出來賣..就是所謂的"黑市"..時間流轉.至今變成一個賣便宜雜貨的地方.   旅行會讓人心情放鬆.快樂些..妳呢?祝福妳在外平安

    回覆刪除

  6. 嘩﹐D士多啤利甘正!  食多D啦喂!!!!

    回覆刪除

  7. 嘩~~~啲士多啤利好新鮮好靚呀!!~~我又要!!!~

    回覆刪除

  8. 巴士係邊度搭? 幾多円一程丫? 謝!

    回覆刪除

  9. 大少奶, 係呀!果d周圍d蛋糕,好多時都用士多啤梨o既,真係好靚呀!  d櫻花開得好靚呀,我去果時都未開! ^_^

    回覆刪除

  10. 行到兩隻腳趾公瘀左?  因為你日日都著boots呢

    回覆刪除

  11. d 士多啤梨 超級抵呀, 個樣仲巧新鮮tim 

    回覆刪除

  12. 嘩~ 士多啤梨好抵呀! 香港要成百幾蚊一盒呀! 櫻花好靚呢!

    回覆刪除

  13. 我一月時係新宿超市見到d士多啤梨大大粒都是450yen, 好後悔沒有買

    回覆刪除

  14. 啲草莓真係好靚呀 !! 你就好啦!!! 有得食之如~~又可以買番香港~~~

    回覆刪除

  15. ying 巴士晌東池袋搭,巴士號【草63】或【草64】 200 yen一程  

    回覆刪除

  16. 咁車程幾耐? 如果有JR Pass,係咪都要俾200yen一程? thx!!

    回覆刪除

  17. 池袋搭巴士

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾