2007年3月5日 星期一

返風之選


今個冬天完全唔凍,新年好熱,呢輪仲成二十度添
不過…聽聞今晚會轉涼,所以就摷番個煲仔飯出嚟post
否則要等年尾冬季先合時
其實個雞係用雞脾肉去皮、加瘦潤腸煲既,潤腸係晌朋友屋企拎架
醃既時候加黑椒,其實原本唔係加黑椒,只不過錯手將黑椒當胡椒粉落
出來效果又幾好呢!煲既時候有街外煲仔飯既燶味傳出
大少爺猛讚好味,不過再無整過喇~



18 則留言:


  1. 好想食呀....... 見到都覺得暖昱昱~~

    回覆刪除
  2. 我都好鍾意整"煲仔飯", 唔哂洗咁多碗碗碟碟, 好便~ 最好, 兩口子齊齊食, 一煲飯 + 兩雙筷, 仲暖笠笠添呀~

    回覆刪除

  3. 我吾係好叻煮野食,有一次我整左「枇杷豆腐」,但係吾可以一個個甘,失禮

    回覆刪除

  4. 好正啊~~~~ 陳生好鐘意食煲仔飯!!!! 其實番咩風啊!!! 你自己搵個借口想食之麻...想食既, 夏天都食得喇!!!

    回覆刪除

  5. Vanlily...個飯係好係十二月尾整架!而家趁番風post之嘛 夏菊 ...「枇杷豆腐」,我唔識整呢 Tane ...係呀!基本上放料煲就得 Nay...澳洲秋天喇喎!你係時候整比自已食

    回覆刪除

  6. 錯有錯著wor~~~ 煲仔飯我小豆丁都好鍾意架!!

    回覆刪除

  7. honey 你有機會架 ~ 下個冬天,我實派你上天台撥扇整煲仔飯畀我食架!   我屋企冇砂窩,最好你帶埋呢個o黎 (哈哈哈 ... 笨 B 爸爸成日話我「上得牀來掀被冚 --- 得寸進尺」呀!)

    回覆刪除

  8. 要煲幾耐嫁

    回覆刪除
  9. 大少奶, 煲仔飯好殘忍呀要將"個仔"煲! 不過我都是煲仔飯粉絲!

    回覆刪除

  10. 係呀! 真係涼咗呀!!!

    回覆刪除

  11. 阿愛 係呀落黑椒更香 笨 B 媽媽 春桔 我堂堂一個大少奶,你膽敢要我上天台整煲仔飯? 你食左豹子膽呀? GG 我其實唔知煲左幾耐,只係見到料熟、飯又熟就OK 珍妮仔 秋香 哇哈哈!係呀!食既時候有血有淚架 YanYan4小咪 我晌屋企唔太覺

    回覆刪除
  12. 家嫂: 我係煲仔飯"番屎"!! 以前食過朋友整o既, 有秘製醬汁. 其實都係豉油乾蔥頭咁. 好香. 我自己鍾意加埋薑蔥添呀!!!

    回覆刪除

  13. 仲想問係唔係潤腸, 一睇哂內容已知我係岩既 !不過...怕其他唔多掂(有人識整就of course well done喇 )否則我只敢買鏞記 ~

    回覆刪除

  14. 我男朋友唔比我買煲仔呀﹗

    回覆刪除

  15. 大少奶, 我好想食呀, 今晚又又又係食白粥喇~~

    回覆刪除
  16. 幸福小女人- Diana2007年3月5日 晚上11:35


    大少奶,,, 你係真係好似出面D煲仔飯咁煲熟D飯定係將D飯煲熟左先放心煲仔到架??  賣相好好味! 好想食呢....

    回覆刪除

  17. 睇落都覺得好味喎~

    回覆刪除

  18. 呢2日岩食啦

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾