2007年3月21日 星期三

渾圓霹靂球の晚餐 2


大少爺放埋呢幾日,我同佢晌屋企進入HEA既狀態
琴晚01點 瞓,今朝10點幾起身,之後下晝1點 nap至到4點起身
其實佢放假 瞓多d,等佢充份休息
去街幾時都去得,反而完全休息先難得
渾圓霹靂球の晚餐
渾圓霹靂球 = 我
渾圓霹靂球=我去完日本喪食而歸
豆腐麵豉湯
麵豉湯旅行時買返來既,加豆腐落去煲好好味,不過欠缺海苔
又係呢個碗,出鏡太多要收埋一段時候免得曝光過度



鹽煎三文魚
三文魚真係好多油,如果煎唔好落太多油煎都可以
佢自已有好多油份逼出呢



清炒小白菜
呢度得半碟,因為我唔食飯夾起半碟後先記得影相


其實大少爺仲有一碟豬柳、白飯兩碗
我特登整豬柳比佢食,因為我唔鍾意食豬
所以無意慾食~無食到呢

17 則留言:

  1. Christina 小魚仔2007年3月21日 晚上8:34


    鹽煎三文魚 ~~ I like eat ar ( 渾圓霹靂球)

    回覆刪除

  2. 大少奶 ~~ 呢一餐仲正 因為全都係我鍾意o既阿 大少奶我可唔可以有一個要求 我好好奇個麵豉湯係咩包裝 因為我次次去 jusco要買 但太多選擇 唔知選邊隻阿 而且全部日文 我唔識日文阿 三文魚煎得好靓阿 其實煎之前你有用咩醃條魚嗎 我又好想煎阿

    回覆刪除

  3. Pegasus ....   小魚仔 ...哦!你笑我 ,我旅行完真係好似 渾圓霹靂球
    流浪影子 ...影子,等陣我影麵豉湯比你睇丫,其實塊魚煎之前15 mins用幼鹽、加少少pepper搽勻,只要輕輕搽勻就夠,太多會好鹹,同埋煎前15分鐘先好醃,三文魚好吸味,好易鹹架!

    回覆刪除

  4. 我個人比較欣賞白菜仔..哈..因為我好鐘意食菜架!

    回覆刪除

  5. 標題好有創意....

    回覆刪除

  6. 洗唔洗下下都話自己渾圓霹靂球呀...... 鹽煎三文魚巧巧味

    回覆刪除

  7. 麵豉湯加豆腐~~ 雖然簡單~~但好正喎!!!

    回覆刪除

  8. 哇, 家嫂晚餐仍然豐富喎~~我講大少爺o個份..... 喂, 有時間在家訓真係好呀. 返工真係好鬼累. 我同茄子人都鍾意!!

    回覆刪除

  9. mmm....好豐富美味喲!!!!  我上次去大阪時都買了一包麵豉回來,諗住自家加豆腐海苔都未整過... 頭先搵野至見到..仲要4月30到期..我諗都要快啲消滅佢嘞! =p

    回覆刪除
  10. 渾圓霹靂球 <---這個名似我宜家個肚多啲喎...

    回覆刪除

  11. 好犀利呀 ~~~~~~~~~~

    回覆刪除

  12. 唔知 渾圓霹靂球係 可樂既 big fans, go to this link, you will have fun. http://www.ugameasia.com/i-game/skill/swf/coke_cup.swf

    回覆刪除

  13. 麵豉湯用木魚做湯低先 ... 勁好味

    回覆刪除

  14. 我心情好d,, 會食多d野

    回覆刪除

  15. Nay 你唔鍾意識3文魚? See 我真係好似渾圓霹靂球 GG 我都唔想架!但一照鏡就見到渾圓霹靂球 阿愛 加豆腐簡直一流 Auntie Goo 菇菇姐 我同佢簡單進入春眠狀態 BBMAMA 你唔好飲咁多鹽份重既野呀! take care @Live ╭★° .heLen thanks Pegasus thanks for sharing! 我經常斟瀉 QQ 係?下次試下 DANNY 心情好唔好我都食呢

    回覆刪除

  16. 大少奶, 唔知點解我病完都變咗個籃球咁

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾