2007年3月15日 星期四

東京の味 3


Day 3 @東京
今日成10:00起身,11:00出門口去Mos burger食 brunch
果然好味呀
Mos burger
海鮮rice burger
好好味!

豚肉 rice burger
大少爺話好味!

套餐除薯條外....仲有洋蔥圈
 讚!!!

下午茶:
晌六本木既cheese cake factory食 tea set
個芝士蛋糕無芝士味~ Not  good



晚餐:
原本食六歌仙烤肉,無訂位爆滿
好累!大少爺話去食以前食開既【博多天神】豬骨湯拉麵
果然保持水準,舖面唔吸引,但麵好食、湯香濃

一睇多蔥既,係我架啦!

大少爺既~

池袋拳頭咁大既墨魚波
大過我個拳頭呀!裡面有成隻奄春蛋仲有10種材料
我唔鍾意食,所以覺得難食,食兩啖就比大少爺




同場加映睇左當食左既麵包
我好似快閃黨咁,衝入去影兩張相走番來
 
黑色既係墨魚汁包   ,隔離係vanlily背景包
 
↓呢兩個買既
大少爺既吉士味麵包                                                 我既合桃包
 
各食店資料返香港後補,請見諒



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾