2007年3月24日 星期六

義美蛋糕


嘩!1502個訂閱者喇!Yeah!!!!!!多謝你哋啊!

今日同大少爺三個妹去
農圃飲茶
順便交日本手信每人一盒Maquillage 既eye shadow,好彩佢哋鍾意
佢哋送兩盒義美蛋糕比我,一盒蜂蜜味、一盒芝士味
義美蛋糕好多人都話好味,但我從未試過
我買蛋糕只鍾意買士多啤梨蛋糕、栗子蛋糕、Ny cheese cake
我拆開芝士味嘗試..................但無乜芝士味
蛋糕質感就好輕身,覺得個樣幾靚,質地好綿密
棉花蛋糕 相比............就覺得棉花蛋糕好味dd~
我現正諗將棉花蛋糕整其他款式,但又未諗到咩款式好,或者卷蛋啦!
你哋鍾意食義美蛋糕嗎?唔知蜂蜜味好唔好食呢?



1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾