2006年8月13日 星期日

想像是美好的....現實是殘酷的…腸仔卷是醜的


有酥皮用剩,就做小食啦!但做乜小食好呢?
就用埋雪櫃既芝士雞尾腸。一心諗住只係用酥皮包住腸仔無難度
仲卷得靚靚地入焗爐
點知........當入爐後酥皮澎脹,有d鬆開
之後雞尾腸受熱後仲爆開添,得呢幾個比較無咁衰樣咋
真係"想像是美好的…現實是殘酷的…腸仔卷是醜的"



13 則留言:


  1. 有時候 我也這麼認為 明明想像那個食物出來的味道是這樣 偏偏出來的時候不是這樣 不過 大少奶每一次整的美食 精緻得來 就是覺得 delicious 

    回覆刪除

  2. 影子 係呀!煮野食真係要配合天時、地利、人和 我只會將成功既放上blog,所以你就覺得delicious 失敗既作品唔post出來,係因為..............避免令人不安呢

    回覆刪除

  3. 呢款我都想食啊~ 好奇怪地, 我會食芝士腸架~ 可能芝士味重d

    回覆刪除

  4. 豬妹 … 咁火腿、其他腸仔、豬肉乾,或者有少少肉既野你食唔食? 不過…你食雞、海鮮之類都算食到好多野

    回覆刪除

  5. 我仲以為好易整.想試下整.但好似好好食咁呀

    回覆刪除

  6. 我好鍾意食芝士腸同酥,我覺得你呢個配撘好yummy

    回覆刪除

  7. Alice ....初初我都以為好易整 貝琪 ........其實食落都幾好味架!

    回覆刪除

  8. 好爆笑呀 !! 好Q呀 !!

    回覆刪除

  9. 火火 最爆笑既係腸仔都爆埋呀

    回覆刪除

  10. 想起我幼稚園時曾經學過做腸仔卷,好好玩

    回覆刪除

  11. 好Q版呀,小朋友實鍾意食! 睇你既blog真令人好肚餓呢!

    回覆刪除

  12. 我都唔覺好醜, 反而係好Q , 好得意, 看完你個BLOG ,覺得你好勁..  我到而家都係識做芝士蛋糕咋

    回覆刪除

  13. 好Q呀, 我好鍾意食乜乜酥匆匆酥的, 唔知如果好似巻牛角包咁卷法, 出黎個樣會點呢?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾