2006年8月7日 星期一

報紙鹹濕版?


下晝有約,晚餐會等大少爺放工出外食
今日廚房休息一日,聽日會嘗試整新食物喇!
屋企屬于私人空間所以唔會影出來,但我經常想post下屋企既無聊收藏
↓報紙既鹹濕廣告版?


用鹹濕報紙墊mouse?

其實係mouse pad

睇清楚內容係唔鹹濕架!

呢塊mouse pad係我晌 【G.O.D住好0的】買,好鍾意呢個報紙 pattern
呢個報紙pattern有床單、枕袋、甚至女裝手袋、男裝孖煙通、好多好多
曾有衝動想買床單套裝,一套要$850,但被大少爺潑冷水買唔成
佢話:唔鍾意睡在報紙上
有d朋友話同報紙無分別?點解我咁鍾意?
我覺得佢地太認真喇!!我係鍾意設計者果份幽默感


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾