2023年8月8日 星期二

2023福岡遊 第一回

今次去旅行除了一家三人外,仲有表姨同表姨丈同行

所以行程都係好簡單唔想太多舟車勞動

福崗係我首選,自從有包包後我好鍾意去九州因為方便、集中同埋唔知點解


對我來講夏天唔會去浸溫泉所以由布院、別府等地今次無去

本身想堅持同包包再去門司港玩可以去火車館同遊樂場

但咁熱怕去遊樂場都唔想玩,包包話去過唔去

咁又無去門司港


以前我一定揀冬天去日本,暑假反而去加拿大等地舒服d

日本夏天都係好熱

仲有我已經5月買機票但CX都無位,幸好港航都ok

不過好幾間心水餐廳早一個月都無位

最誇張係門口都會有個牌寫連walk in都唔會有,無得帶表E去人形町今半食sukiyaki係失望的



如果想睇下門司港、由布院、人形町今半等資訊,可以參考舊blog http://iamtaisiu9.blogspot.com/search/label/2019九州家庭遊?m=0

今次遊記唔分日數,將今次去過食過地方寫出來介紹下


第一日失驚無神落大雨,本身想去食炭燒牛肉但大雨到無辦法行


於是求其入間居酒屋亂點一通
味道唔差但又唔太好所以唔介紹


沙律好好味


低能的我亂咁點,結果來了兩個牛腸鍋


呢個勁咸


燒飯團好味


餃子都唔錯



炭燒鹿兒島雞


明太子燒沙丁魚


千鈞一髮之際大少爺趕去買呢個人氣甜品比我食

https://gariguette.jp/

佢係焦糖包住薄酥皮,然後裡面有吉士同士多啤梨
真係好好食!食完好開心


去之前同之後新聞都不停話打風,感恩只係落過一場雨同好熱


 Lalaport呢個係新商場,對於唔係高達迷嘅我都好想去




原因個Mall好多嘢睇

同埋包包有得玩,佢仲想去摸貓仔

今次包包大個仔佢會有興趣夾公仔等玩意,完全同佢老豆一樣








Lalaport 食店都多,唔好睇少佢個foodcourt,裡面有好多間好味食店

我同表姨、表姨丈食吉列豬扒店 "知青"TONKATSU CHISEI
佢係呢個Mall少數餐廳形式之一,個吉列做得好好外層酥鬆而豬扒仍juicy,炸蝦係用鮮大蝦去做
一份都大份量





至於兩父子自己去玩
包包第一次去Lalaport就食拉麵 久留米ラーメン清陽軒
之前我晌天神食過
呢間拉麵好濃你行過會覺得點解有陣味,但食落口係好香濃






第二次(無錯!佢兩父子去了兩次)佢同daddy去食天婦羅飯,大少爺話好好食係現場即炸
佢同包包每人一份
呢間晌foodcourt內食店  日本橋 天丼 金子半之助
真係值得食的




大少爺影食物特色係…將好味食物影到唔好味



包包夾到公仔,而我買到手袋同家具

呢杯薄荷朱古力好好飲,裡面有薄荷糖


第二日去完Lalaport,我一家三口返博多行街
重點係去食第一晚去唔到炭燒牛肉  
呢間早一個月訂位都訂唔到,最快去到8.21日先有位
咁打算walk in啦!4pm去到竟然又見到個牌話:只做訂位不設walk in
於是我就同佢講:間店跟本就訂唔到位,只能夠等一開店碰運氣
店主就話:等15分鐘有cancel booking先比位我

但我想講....佢每小時只接受頭兩位到嘅人等cancel booking位
眼見有兩個香港家庭同日本人去到都話連waiting list都無了
有位真係好感恩

估唔到係好多日本人去食


肉いち 博多



佢價錢真係算平,有得炭燒
牛肉唔係話好有肉味但質感係唔錯的






中間係雞頸肉,我唔敢食
但兩父子話好爽好好食喎








下回再續




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾