2022年2月12日 星期六

家傳

家傳順德煎焗排骨

雖然我性格巨星😎、氣勢逼人、加上成堆爆谷咁

但其實我係1/4個順德人😂

呢個順德煎焗排骨係早幾日我同晌加拿大嘅呀姨傾計

我呀姨話佢呀姨(即係我姨婆)整呢個排骨好好食,以前d人無焗爐就用呢個煎焗法

聽完後我決定整,真係好好食!呢個排骨好juicy又夠香同埋做法都容易,個祕技就係"雞蛋"

而家我終於明白外婆次次見親我都問:你識煮飯未?(我當時得6歲)

煮嘢真係一個求生技能,而家深切體會到

#排骨唔一定蒸架




食譜:

排骨 (腩排最好)   500g或者大家自己就需要份量

醃料:

糖   2茶匙

生抽  1/2湯匙

鹽   1茶匙

生粉  2茶匙

雞蛋  1隻

另備:

乾蔥   3粒(切片)

蒜頭  3粒切碎

蔥粒    少許

芫茜   少許

辣椒   1隻

鹽   1/4茶匙

做法:

預備好晒醃料


排骨洗淨,我會學韓國人做排骨方法先浸水30分鐘清血水

如果你認為唔需要就可以skip

排骨索乾水後就順序加糖撈勻、生抽、鹽撈勻、生粉撈勻,最後加隻蛋撈勻


最好醃1小時以上等排骨索雞蛋,咁樣排骨會好juicy


熱鑊熱油放入排骨,煎香兩邊就蓋上鑊蓋轉細火焗5分鐘

再兜一兜去將排骨反轉另一面再蓋上鑊蓋細火焗5分鐘


焗煮時可以將所有配料爆香、加鹽兜勻備用


打開會係咁,轉大火兜一兜,可以將炒過配料放入鑊兜勻

或者淋上面都得






 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾