2019年9月9日 星期一

節前


本身唔想寫中秋節食譜心情上都有影響

但我諗到大家就打消呢個念頭,同大家一起渡過了13年

中秋節雖然大家各自食飯,但如果我既食譜大家用得著都叫做一起過節丫

過節我就諗起雞,富貴雞寫過好多次,白切雞、油雞又太普通

想整南乳吊燒雞,但唔炸又點可以脆?

想起早前我整燒鴨其中一個步驟就係風乾再搽上麥芽糖同醋

其實風乾呢個步驟我都會做,但整上皮水就中式先用個著

焗完出來個皮係又薄又脆,如果大家肯炸就最好,做出來就係街外炸子雞

不過連我都唔肯炸又應該無乜人會去炸呢

呢隻雞好好食,哼

食譜:

雞          1隻

雞醃料:

南乳    1件

生抽   80ml

糖    2湯匙

老抽   2茶匙

酒   2湯匙

薑蓉    半湯匙

蒜頭        3粒(磨蓉)

乾蔥頭       5粒(切片)

上皮水材料

麥芽糖      1湯匙

白醋   2茶匙

熱水   20ml

做法:

預備配料


將雞醃料撈勻,加入配料備用

將醃料放入密實袋,再放雞入袋與醃料混合封好,放入雪櫃醃過夜


一晚之後就將雞放上架上,煲一小煲滾水

當水大滾時就直接淋上雞上(呢個係淥皮程序)


淋完滾水後將隻雞繼續放上架上靜置風乾

最好風乾到5-6小時



焗前一小時,將上皮水材料撈勻再搽上雞面



搽完一層上皮水靜置20分鐘,再搽多一層然後靜置多40分鐘就可以焗

預熱焗爐200度上下火,再焗佢30分鐘(或者隻雞完全轉成紅色)

*焗好隻雞後放涼15分鐘先斬或剪開



*焗爐有燒雞功能就最好否則放上架上面焗,你見我會將隻雞剪開一半打平放就係方便焗

*焗爐火力較大的話可以先蓋上錫紙焗佢15分鐘,再拎走錫紙焗佢15分鐘或變成炸子雞顏色

*雞翼尖最好先封上錫紙

*氣炸鍋都可以的





先睹為快及生活雜粹粹
 Pls Follow My IG
 https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey

/ 大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾