2019年9月11日 星期三

節二

花雕上湯龍蝦焗伊麵

大家係我動力,否則呢個時勢會無心機寫過節食譜

過節食譜要比較得體,雖然話就話一家人食飯但心理上都想煮好d

呢個一直都想整,其實我都幾鍾意食但大少爺敏感唔可以食太多所以少整

上湯焗做法最簡單但又叫做幾得體

如果唔係寫過節食譜,我會選擇用蝦球而不是龍蝦

上湯焗唔係真係要放焗爐,只係經過一個焗煮程序,比起芝士焗就少功夫

如果人少少整個龍蝦伊麵加個肉或蒸海鮮同菜已經好好,今年明白齊齊整整食餐飯已經幸福



食譜:

龍蝦  2隻

伊麵   3個

清雞湯   500ml

花雕酒   2湯匙

薑        2片

乾蔥頭    5粒

蒜頭      2粒

牛油     10g

鹽       少許

生粉水     適量

做法:

龍蝦可以叫海鮮檔代處理,自己整都唔難,我先將龍蝦頭同身分開,晌尾部挑出蝦腸再斬件




龍蝦沾上生粉再泡油,唔需要好多油,我只係比平時落多少少去半煎炸佢,唔需要熟只需要煎封肉質表面



伊麵先烚熟盛起備用



燒熱隻鑊熄火落牛油,牛油溶化後加入乾蔥、蒜頭同蔥,再開火兜勻



加入龍蝦兜一兜贊酒兜勻,再落清雞湯及鹽


加生粉水兜勻轉細火蓋上鑊蓋焗3分鐘便完成,將汁同龍蝦淋上伊麵上







先睹為快及生活雜粹粹
 Pls Follow My IG
 https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey


/ 大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾