2019年9月20日 星期五

輕輕鬆鬆

之前胃病我戒好多食物,強制性地唔比自己食到會胃脹食物

即使康復後我仍小心奕奕去選擇

加上體質寒涼更加小心飲食

但如今我決定想做就做想食就食,只要唔係過量都比自己去食

所以昨晚我煮"松葉蟹豆腐羹",蟹、豆腐、菇三樣都係要戒食物

不過我個胃明明都好返咁滯,仲戒乜呢?加上唔過量食物本身又有營養又做乜要逼自己唔食

煮完後覺得非常好味,最重要佢都好容易整

蟹肉本來我想買隻肉蟹拆肉,但又懶

又唔想用蟹柳,寫食譜既人就係要堅持食物質素同味道,但大家喜歡或者方便當然可以自己選擇用蟹柳

跟住我就買松葉蟹鉗拆肉整,咪以為佢無味喎!佢鮮味依然

用來煮呢個豆腐好好味

基本上煮呢個無難度一鍋就掂,你想做湯羹個獻就唔好打咁厚

想做配飯菜式就杰身少少都可以呢

人生已經好勞累,有些時候煮得輕鬆食得開心就可以


食譜:

蟹肉         適量
我用松葉蟹鉗肉、你可以用鮮蟹拆肉、又或者用蟹柳都一樣得

本菇      1盒

豆腐    1件

蛋白   1隻

薑   2片

清雞湯       500ml

水    250ml

鹽    少許

生粉水   少許

做法:

我晌一田買呢包蟹鉗用,佢仍有鮮甜味的

可以就咁食,方便又唔貴


日本滑豆腐


將雞湯加水加薑滾起,放入蟹肉煮一陣等佢出少少味

將蟹肉撈起備用


加入本菇及豆腐煮滾,加少少鹽試味,再加入生粉水令佢微微杰身時

最後放入蛋白做用細火煮到成蛋白

最後可以將蟹肉回鑊

 *蟹肉可以上碟時先鋪上豆腐面,再灑些蔥花

*如果做滑羹就唔好加咁多生粉水,食時落少少胡椒粉更好味

*做餸的話可以調少d水份同埋加多少少生粉水







先睹為快及生活雜粹粹
 Pls Follow My IG
 https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey

/ 大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾