2019年4月8日 星期一

新嚟

寫13年食譜,大家都應該知道我好鍾意食肉

曾經想Green monday但都唔成功,更加好抗拒植物肉

直至上星期接觸"新豬肉"發現新豬肉同普通豬肉質感幾乎一樣

可以由自己去配搭、醃味、可以當真豬肉一樣咁做法仲價錢合理

啟發到我假如每一日我午餐或晚餐改煮新豬肉,就等於我每一日食少一餐肉

更加唔怕有豬肉問題、又唔會有激素

呢樣係我好想為自己及家人健康第一步,其次就係分享比大家

所以我會開始用新豬肉整食譜比大家,仲希望可以實行得到屋企完全轉食新豬肉

呢個泰式肉碎生菜包,我仲自己整個素魚露去配搭

如對新豬肉有興趣可以上佢個網站睇下:https://omnipork.co/zh/about-us/


新豬肉



打開後就係咁

新豬肉本身無乜味我加少少鹽去醃一陣,可以好係平時醃肉咁醃

因為會用汁料炒所以我無加太多調味



泰式肉碎生菜包食譜:*如果純素食者可以行減蒜頭等等香料

新豬肉     1包

洋蔥   半個

車厘茄   10粒

九層塔    一小撮

蒜頭   2粒

芫茜   少許

辣椒   1隻

沙葛     半個

另備 生菜

汁料:

素魚露    2茶匙

生抽   1茶匙

糖  少許

做法:

洋蔥、沙葛、辣椒切粒粒,車厘茄切片、九層塔洗淨備用



先爆香洋蔥及蒜頭、沙葛,我另加了少少木耳碎




加入新豬肉兜勻同用鑊剷令佢分散


再加車厘茄及芫茜,加入汁料兜勻


新豬肉唔需要炒太耐

最後撕碎九層塔放入鑊兜勻就可以上碟



當然教埋大家做素魚露,能夠達到 go green精神盡量都唔會有任何肉食成份

食譜:

昆布   25g

青檸   1個

蒜頭   2粒(可略)

生抽     60ml

白醋    1湯匙

糖   15g

水    500ml

將昆布浸軟備用



昆布浸軟後放入煲加500ml水煲滾,然後熄火浸10分鐘就可以撈起昆布

再加入其他材料慢火煮到糖溶就可以放涼備用

放入乾淨玻璃樽入雪櫃可以保布1-2星期








先睹為快及生活雜粹粹 Pls Follow My IG https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey

/ 大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾