2019年4月25日 星期四

幕後豬手

昨日回中醫度覆診,中醫話我要食多點香料因為可以行氣

唔知點解我即時諗炆豬手,但重點我唔食豬手

那一刻我腦海出現桂皮、八角等等,又諗到大少爺鍾意食豬手

其實要行氣係我,但第一時間就只諗起佢

睇完中醫去買豬手,我自己買材料係唔去街市的尤其肉檔

去超市買兩pack就回家動起來

平日炆肉我用冰糖,今次試黑糖出來肉質效果比冰糖更軟滑那種甜味又好香

包包超喜歡食,我就只食膠原部份

呢個堅得,大家唔炆豬手可以用個汁汁排骨、雞翼等等

有時好味菜色唔一定複雜,有技術就可以吧,哼~


食譜:

豬手   1隻切件

八角   3粒

桂皮   1片

香葉  2片

生抽    80ml

水   500ml

老抽   1茶匙

黑糖   3-4湯匙

紹酒    2湯匙

薑蔥    適量

做法:

香料其實可以自行加多或減少,但我個人覺得呢個份量最好

如果落得多會有跌打酒味


薑蔥加水再放入豬手,開火煮滾後再烚多10分鐘撈起瀝乾水


爆料.................


放入豬手回鑊炒呀炒

加入生抽老抽酒兜勻再加水


最後加入黑糖,我加了4湯匙

味道帶點點甜味,大家可以減但至少都2、3湯匙,有足夠糖份先可以食肉質軟化

同埋黑糖其實唔算太甜,另外唔夠鹹可以再加生抽(不要加鹽),太鹹可以加多少少水

其實呢個汁我仲放埋雞翼入去一齊滷,我炆野野通常都開大個汁等佢慢慢炆

如果炆到一半又加水無咁好食的

慢火炆大約1小時(如果汁浸唔晒的話得閒就幫佢轉下位)

熄火蓋上蓋焗到唔熱,食之前再開火煮30分鐘便可以









先睹為快及生活雜粹粹
Pls Follow My IG

 https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey/ 

  大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾