2019年4月24日 星期三

親子快閃@宜蘭 .2

 Day 2@宜蘭先去梅花湖,早餐後就book車去呢度

朋友無揀錯地方呢度環境好舒服

仲唔使用腳行,可以租呢種電動車 TWD300-400 1小時

通常都可以圍繞兩圈的


來到記得買魚糧餵魚,而唯一小朋友開心就係餵魚



有條橋,而橋的盡頭是...無乜特別的,哈


咁都玩成個幾鐘,然後去午餐

呢間晌湖區餐廳




呢間餐廳抵食又好食

朋友C生叫了碟生蠔 TWD 150有成15隻,佢整到剛剛熟鮮味出晒肉質嫩滑


我的鰻魚飯


小朋友話呢個好味


大少爺的脆豬手


見到都感覺開心


個窩夫做得好好,外脆裡面唔會太實,真係好食的


之後就去蜡筆館

呢度可以買套票,有4個zone比小朋友玩唔同手工

有整風車、有整水彩筆、有整蜡筆同彩繪






第一個zone係整風車,自己設計再diy




當然…小朋友咁細都修爸爸媽媽動手,但設計part小朋友可以全程自己diy 


第二part係做水筆,每人都可以整3枝

我都係第一次自己咁整的


第3 part做蜡筆,有唔同顏色自己揀,然後用部機壓成蜡筆


第4 part人體彩繪,但我地唔玩就走了


司機車我地去海邊,呢個黑白色海灘唔係用effect去影

佢d沙係黑色的,只係留一留就去晚餐了


 晚餐去蘭城晶英酒店食櫻桃鴨



呢度只得套餐,4人起的

我地4個大人3個小朋友都食唔晒一個4人餐


8小碟


鮑魚,我無得食


主角:鴨

佢真係做得好好,個皮又薄又脆而且一鴨多食 

呢個係包包話好好食壽司

裡面有飯及芝士同鴨皮,但我無食到因為較肥膩


呢個好食用蔥油餅包住鴨肉


大少爺話呢個好好食


呢個都好食,用薄餅皮包住鴨肉


臭包食鴨脾



鴨湯都好飲


炒鴨絲生菜包


蟹王豆腐海鮮鍋,如果去宜蘭呢間必試






先睹為快及生活雜粹粹

Pls Follow My IG

 https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey/

  大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾