2019年4月24日 星期三

親子快閃遊@宜蘭 之台北

第三日就由宜蘭出台北

一直好想帶包包去台北兒童新樂園

但無想過4月中熱成咁,熱到媽咪也謝了


行到去摩天輪居然關閉中..........


其實好好玩架!但太熱了





同兩個小朋友玩呢個,轉到我耳水不平衡咁滯,佢兩個仲卡卡笑


跟住頂唔住厘入室內遊戲區,玩完就走了





去酒店check in ,今次住德立莊地點優勝但始終凱達會較好

之後去行西門町再去無老鍋,今次唔能夠食麻辣只叫了豆腐鍋




除了食少少牛肉,我主力食魚






食完後我獨自回酒店休息,佢地去夜市,去完夜市仲晌樓下買棉棉冰


我食了一啖真係好好食,只是一啖


朋友的


休息一晚出去食早餐


永和個小湯包好食喎


一月時去永和早餐水準大跌,但今次又幾ok呢


台北夾公仔較平,圖中兩個都係夾的



之後就出機場回程了

今個旅程好彩有"C家"們陪玩陪食,包包好開心呢

雖然我今次無食力但都覺得開心,兩家人去旅行笑位太多了




先睹為快及生活雜粹粹

Pls Follow My IG
https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey/

  大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾