2018年11月12日 星期一

骨質疏鬆

終於整到嘢食對手都冇咁痛啦

不過仍然唔可以太操勞

今日篇文都係我用電話用錄音讀出嚟

因為我唔可以長時間用電腦同mouse因為我除咗拉傷背脊肌肉之外,仲有滑鼠手我上網睇過滑鼠手係因為長期用電腦但姿勢唔正確

而家可能要張書枱同埋張書枱椅都要換張新嘅,否則我只會繼續痛落去

大家都要留意自己嘅姿勢

筋膜發炎實在係好痛好痛好痛好痛,痛到無語問蒼天

事到如今我都只係夠用iPhone錄音轉做文字都唔敢坐低打字啦

正所謂可以笑的話不會哭

初初筋膜發炎真係痛到想喊

休息左成個星期實在對唔住包包兩仔爺,趁自己對手冇咁痛就即刻走入廚房煮嘢食啦

今次係整豬肋骨以前整豬肋骨都會用黑啤酒再加BBQ汁

今次呢我就自己調校一個醬汁去焗加用上菠蘿同菠蘿汁所以呢個豬肋骨好鬆化,直頭感覺佢骨質疏鬆

自己調校醬汁就唔需要成日走出去買一支BBQ汁用完一次就唔知用來做乜所

今次開心share個醬汁做法啦



豬肋骨 back ribs.    一條

菠蘿.                一小罐

我另預備咗洋蔥蘑菇紅蘿蔔薯仔粒

醬汁

菠蘿水。100ml

醬油 兩湯匙 (或用生抽加少少老抽)

蜜糖兩湯匙

白醋兩湯匙

薑蓉 一茶匙

蒜蓉一茶匙

鹽。一茶匙

粟粉兩茶匙

做法


豬肋骨用鹽同黑胡椒搽均



菠蘿汁、白醋、蜜糖、鹽、蒜蓉薑蓉全部放入小煲,最後加入粟粉然之後用中火慢慢將醬汁煮到杰身放涼







將醬汁搽上豬肋骨然後用錫紙封好放入焗爐用140度焗兩個鐘



跟住打開錫紙可以放上自己鍾意嘅蔬菜及菠蘿



我今次將薯仔粒煎到金黃色再加紅蘿蔔、洋蔥、蘑菇、放喺肋骨側邊


再淋上醬汁喺豬肋骨面及蔬菜,再用200度焗25分鐘

*先用低火慢焗可以令豬肋骨肉質軟滑d




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾