2018年11月27日 星期二

心動

終於新電腦椅來臨,我仲較高了個mon希望改了個姿勢對我隻手有改善

因為我係頸影響到隻手的

原來較高了個mon個人都舒服好多,至少我而且新椅都幾舒服

康復是漫長的,其實我成日想放棄物理治療總想好快就康復

但知道真係要比d時間…

呢幾日都忙,一來早兩日陪包包去親子旅行去足一日又返教會又慶祝朋友生日

跟住呢幾日又有廣告出、又要做其他事

但我都無放棄煮飯,今日整泰式豬頸肉

早前BBQ已經想整可惜之前病了,一直念念不忘呢種味道

再一次整仍然心動

有多久沒見你 以為你在哪裡
原來就住在我心底 陪伴著我的呼吸
有多遠的距離 以為聞不到你氣息
誰知道你背影這麼長 回頭就看到你
材料:
豬頸肉 2~3件
蜜糖     適量
醃料
檸檬葉      半杯
乾蔥碎      半杯
芫茜碎      半杯
老抽        半杯
魚露        5湯匙
米酒        1/4杯
砂糖        7湯匙

蜜糖     適量
做法:
1)將豬頸肉洗淨抹乾,將醃料拌勻放入豬頸肉醃過夜



2)醃好豬頸肉放入焗爐將兩面燒熟,再塗上蜜糖燒至焦香


3)放上涼架放涼,切件上碟


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

做個泰式汁配豬頸肉好味好多
醬汁做法:
青檸汁       5湯匙
魚露          2茶匙
砂糖          2湯匙
檸檬葉5片切絲
芫茜碎        1  1/2茶匙
乾蔥碎        1  1/2
泰國辣椒粉  或新鮮辣椒  適量
將所有材料拌勻即成汁醬





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾