2018年11月14日 星期三

物理治療

昨日終於開始做物理治療,心理上感覺好d

而且我知道自己問題所在相信可以對正下藥

電腦櫈要訂所以我依然唔可以坐住喺度打字

仍然靠用電話錄音去轉做文字等我可以坐少啲,唯獨是係執相嘅時間要坐一陣

長話短說今日食譜係日本芝士年糕,平時去親日本餐廳都會見到嘅小食

隻手嘅關係所以唔可以整啲好複雜嘅食物

咁呢個芝士年糕其實好容易整又可以當做物理治療

佢好簡單但你問我係唔係好好建議大家整呢?又唔係
因為要炸同埋呢出面食又方便又可以買現成
不過我係寫食譜嘅人就乜都要是㗎啦

我用片裝芝士,如果買到片裝mozzarella cheese 會更好


食譜:

芝士兩片

糯米粉150g

粟粉20g

糖一湯匙

暖水 80-120ml
*水溫最好係熱但手指掂到又唔會辣手


做法:

將糯米粉粟粉糖撈勻

分四次加入暖水搓成糰

芝士切成四方粒疊起

糯米糰分成6等份,搓圓壓平放入芝士包起



底面都灑少放糯米粉,放入冰格雪2小時,食之前炸至金黃色






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾