2018年11月6日 星期二

沒有最痛 只有更痛

上星期覺得自己背部同手臂好痛就去睇中醫打算做針炙
點知我體質不適合做針炙就做拔罐
但做完仍然好痛
晚上痛到失眠,實在無辦法下去睇醫生
原來筋膜發炎,痛到真係好難形容痛到想撞頭埋牆又痛到行、坐、企、瞓都係痛
睇完醫生一袋消炎藥止痛藥肌肉藥都要吞下
我坐晌度打字都好痛,但我唔可以放棄寫食譜比大家

加上好多日無煮飯比包包食,包包包話想食媽咪煮嘅飯
我唯有煮最容易煲仔飯
每年都煮每年都寫呢個零失敗煲仔飯,有飯焦又香又唔黏煲
我朋友又幫我買到靚鵝肝腸
一煲過我都應乎得到呢



祕訣:用之前搽一層麻油


然後先放米及水,就唔會黏底,或少機會黏底的



飯同水比例與用電飯煲一樣

先開大火煮滾,轉小火蓋上蓋煮剛收水就放料



我用潤腸同雞,雞只需要用鹽、胡椒粉、薑同蔥撈勻再加生粉撈、最後加上麻油醃半小時以上


醃雞唔要用水份醃料,因半會令飯變濕又會漿



所以用鹽、胡椒粉等已經夠

繼續蓋上蓋用慢火煮15-20分鐘,開蓋望下雞熟唔熟,熟後就熄火蓋蓋焗5分鐘就完成



甜豉油

我所有材料隨意,做法:老抽2-3湯匙,生抽 1茶匙、熱水水 1/4碗、糖 2茶匙-3茶匙 (可隨意加減) 麻油少



撈勻便可以了




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾