2018年11月26日 星期一

發花....

天氣突然失驚無神嚇你一驚

星期六我同包包參加學校親子旅行當時天朗氣清仲有啲熱

估唔到一夜間變樣又濕又凍其實19度唔算好凍但係溫差太大加上落雨所以更加令人沾寒沾凍

呢種天氣最好就係食燉桃膠之後我就燉花膠

係又濕又凍天氣裏面食一碗熱辣辣甜品真係覺得好開心同埋有幸福感

我除咗發花癲外都鍾意發花膠,大少爺當然見到我發花膠會安心過見到我發花癲啊



食譜

已經發好花膠四件

鮮奶500M L

冰糖適量

蓮子小半碗

紅棗六粒


做法:

將蓮子浸發至軟身去芯

將花膠蓮子紅棗冰糖放入燉盅裏面



倒入鮮奶隔水燉個1.5小時至兩小時





*我唔鍾意乎鮮奶味道所以我會加入杏汁,大家喜歡可以加椰汁做椰汁鮮奶燉花膠



*發現燉鮮奶有一個奧秘,就係裏面完全唔可以有水份,由於鮮奶本身有油脂遇上水份去燉會有渣



發花膠方法:

發花膠


其實都好睇你隻花膠係有幾厚,如果係花膠筒功夫少好多
花膠筒有大有細,有d細隻薄身既就唔使點發

但呢種size唔太薄既呢都好容易,將花膠浸水過夜 (舊相片)



一晚之後就用薑、蔥、少少酒,煲滾後就蓋上蓋熄火焗浸



我今次用呢種花膠就重複翻滾再浸了幾次去發






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾