2017年5月27日 星期六

Lenovo Miix 720 x芒果椰汁奶凍

包包偷睇緊乜呢?


佢偷睇緊媽咪做嘅芒椰奶凍

雖然呢幅相片係影部平板電腦 ,但仍然清楚睇到個奶凍一層黃色、一層白色,層次鮮明

今次除了介紹呢個食譜之外,仲介紹埋部Lenovo Miix 720

呢部平板電腦任何角度都睇得好清晰,因為可以隨意調整角度,有時係枱整野食自己可以較正常模式睇住食譜整,如果同包包一齊整就可以較角度細啲,等包包睇得清楚,所以無論用咩姿態睇都一樣咁舒服

觸控螢幕令我可以邊煮邊睇食譜及步驟,晌唔使急但要快手嘅煮食過程中令我萬無一失(不會漏step),一隻手指就可以loop上又loop落





Miix 720嘅電池好耐用,令我可以隨意拎入廚房邊煮邊上網睇食譜都唔怕要叉電
有時唔想包包騷擾我上網工作或睇韓劇真係要拎住部電腦逃離包包法眼
充足電力真係無後顧之憂

當我放低部電腦行開飲啖水,包包就會九秒九速度跑來擸走部平板電腦
因為部機又薄又輕包包拎走要真係話咁易

包包都有靜靜時候,當我要專心工作時佢就會坐晌部機前面去睇個Swarovski 背蓋逐粒水晶數 one two three four five 一直數到twenty然後又再重新數過
 

如果大家對呢部有靚靚水晶圖案嘅機有興趣可以去以下網址:https://goo.gl/gTWv3n

6月30日前,凡於Lenovo香港專門店及指定商戶購買Miix720二合一平板,即可獲得限定璀璨閃爍機背一個 (採用施華洛世奇®元素) (數量有限送完即止)


好!等我寫埋個食譜比大家

食譜:4杯份量

椰汁層
椰漿   150ml

奶      50ml

糖      30g

魚膠片  10g

芒果層
芒果汁   200ml

糖       1茶匙(如果芒果好熟好甜就可以skip)

魚膠片   10g


做法:

先做椰汁層,魚膠片用冰水浸軟

奶加熱(不需要滾),放入魚膠片待魚膠片溶化後就加入椰漿中

倒入杯可以以打斜放入雪櫃,放到凝結為止再倒入芒果層


芒果層做法,將芒果汁分一半,一半座水加熱,然後放入浸軟魚膠片直至魚膠片溶化

將有魚膠片芒果汁加入另一半份量之芒果汁攪勻,然後已有椰汁層杯內再雪兩小時以上

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾