2017年5月9日 星期二

CPS水基酸@Glorwe

今個母親節,Glorwe決定送大禮俾媽咪同埋囡囡!🎁👩‍👧
只要👩‍👧阿女帶埋媽咪嚟Glorwe(嗱!一定係要兩母女一齊上嚟喎!),我哋都會送你哋每人一次嘅「CPS更生活膚淨肌療程」,記得要喺30/5🗓前facebook inbox預約先有呢個優惠㗎!
https://www.facebook.com/glorwe/?fref=ts



 我用過無數美白產品,買嘅時候當然抱好大期望

但多數都落空,好奇怪就算網上講到隻產品天花龍鳳但都唔work

又無奈又唔明,最後我發現唔work嘅係自己皮膚

我問Glorwe老闆有無什麼美白療程做?

佢叫我做CPS,但我睇過......
"CPS水基酸, 有效溶解老化角質層,疏通毛孔,
同時能促進新陳代謝, 令肌膚回復28日更生週期,並豐厚活性表皮層,
提升保濕鎖水力,令肌膚回復水油平衡的健康狀態, 為健康肌膚打好基礎"

心諗:同美白好似無關咁

到去做時個treatment好簡單,好快做完!跟手就做埋個保濕

再心諗:都唔似美白treatment

做完神奇嘅事發生,皮膚白咗起碼一度(即係粉底咁,白一個度數)

之後我就好雀躍信心返晒嚟問點解嘅?

其實…問題出於我本身角質層太厚,用乜都滲透唔到入皮膚

尤其係冬天經常瘋狂保濕,所以"臉皮太厚"

咁做兩次CPS後吸收力強了,之前去韓國同帶呀包去玩曬黑,因為做過CPS令皮膚吸收得到護膚品從而皮膚有返光澤

以下相片遮眼原因係…我無理由比張美圖大家睇,但我又唔想無化妝咁表露於人前,但明顯好白淨

唔化妝去影相簡直同裸跑無分別,加上美容院d白燈光等同照妖鏡,我都係遮下好d



過程簡單:

1 美容師先搽上 20CPS果酸


其實經過兩次CPS本身皮膚有番d光澤 (裸跑的素顏感覺)





2 噴上中和液,會有輕微剌痛






3 之後就做水份mask,過程都唔使1小時



CPS水基酸可以去角質層,在我而言佢最大功效令臉上死皮清除
咁做完後皮膚白咗之外,膚色均勻番感覺幼滑d
同埋呢做完搽護膚品吸收好多,假如你想去皺或淡幼紋,咁做完CPS搽番d去幼紋產品就可以改善

除了用於面部、手肘、頸、膝蓋、腳肘呢類容易積死皮位置都可以做CPS


其實呢個幾抵做,如果打上去登記做或join package 講:大少奶介紹

就可以用$880做一次,包埋保濕facial一次

如果join package 10次就優惠價 $6800

大家都可以睇下呢個友禮會
會員如果介紹朋友上Glorwe體驗療程的話,就送一次CPS

d打去登記吧:http://www.glorwe.com.hk/tc/








沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾