2017年5月8日 星期一

fun西瓜

晌台灣網見到西瓜曲奇,但一向我都唔比包包食太多色素

個食譜介紹用紅麴粉,我又上香港烘焙店見到有得賣

咁就膽粗粗跟住整比主日學學生食,第一次整呢類型曲奇唔靚

我就好唔好意思咁問班學生:ar......我有d失手d西瓜曲奇唔太靚,大家仲肯食嗎?

學生們:要呀!

食之前有個小男孩問:西瓜皮都食得?

大家食完不停舉手要添食

其實我內心好感激佢哋包容,小朋友佢唔會向你計較什麼

晌煮食路上我都有失手有失敗,但只有小朋友係充心包容的

昨日雖然星期日但我今星期好忙,有三份食譜稿要交,仲有大少爺生日要去玩

所以返完教會只能回家趕埋d稿同影相,但都抽時間再試整,今次靚得多

同埋我可以簡化到個食譜比大家呢


食譜:

牛油   100g

糖霜   70g

雞蛋    1隻

鹽   少許

低筋粉   220g

紅麴粉   5g

抹茶粉  5g

黑芝麻   適量

紅麴粉晌烘焙店有售,其實佢叫紅麴粉,但呢間烘焙店寫紅曲粉


做法:

將牛油放到室溫、加入糖霜打至淡白色

分三次加入雞蛋,雞蛋打勻就停手,唔好過渡打發

篩入鹽及低粉,輕手拌勻至以下圖片為佳,要輕力先可以令曲奇脆而不硬


此時麵糰重量大約為400幾個g

分3份,第一份200g,其餘份量就分成兩份(大約每份100g)

將200g份量粉糰加入黑芝麻及紅麴粉

再輕手拌勻



將麵糰放上保鮮紙面再捲起,頭尾擰實(似包糖果咁)

然後放入冰格大約1小時等佢定形


將另一份大約 100g粉糰加入抹茶粉

輕手拌勻


放上保鮮紙上,壓平,用麵轆轆平做成四方型方便捲


最後一份大約100g麵糰同抹茶味麵糰做法一樣

將佢轆平做成同抹茶皮一樣大小

呢兩塊皮只需要放入雪櫃普通格雪一陣


將紅麵糰放上黃麵糰上,捲起


再將黃麵糰放上抹茶皮上捲起


再包上保鮮紙,放入冰格45分鐘


切片,再切成你想要西瓜款式

面層可以再放上黑芝麻,放入 $160度焗爐焗 20分鐘(視乎火力而定),咁就done








大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾