2017年5月5日 星期五

家明與玫瑰

臨近媽媽節,又再出現一堆堆花形物品

一向都對花型食物無乜太大感覺

但早前見到呢個花型餃子,我覺得佢係可造之材

原因係個餡可以做不同變化

由於我唔鍾意食豬肉,所以自己蝦膠放入去

但打蝦膠外型又無乜特別,咁我就做三色

有黑松露、芫茜同紅蘿蔔,佢唔難做,最難係買好餃子皮

有d地方餃子皮好厚身,要自己去摸索邊檔好,日式超級市場都有冰鮮日本餃子皮賣

反而會薄身及質感好dd

呢個餃子做完出來都可以呃得下人歡心,我除了自己打蝦膠仲有酸辣醋汁去配

大少爺超鍾意個汁呢

你都可以做家明去邂逅玫瑰的


玫瑰餃子做法:

將3片餃子皮如下圖平放


鋪上餡料



對摺


捲起


家明朵玫瑰出現了 ,可以蒸可以放湯煮

蒸就15-18分鐘咁上下,趁熱食




做蝦膠,我本身會買定d游水蝦放冰格,所以將蝦解凍後就去殼去腸

大家可以好似我咁,買定d蝦趁佢郁時就放冰格,咁d蝦就會夠爽身

如果新鮮買回來去剁蝦膠就會無咁彈牙,用冰鮮蝦都可以的

今次做餃子我用300g蝦肉去做

將蝦完完全全索乾水

再用刀拍扁,逐隻拍到如下圖,將所有蝦拍扁後就用刀剁幾下(三兩下便可以)


 加入鹽、生粉及麻油,用筷子順一方向攪

攪到咁上下就將佢撻30-40下,每次撻都用手先撈一撈,等佢唔同方位都撻得到



撻到起膠後就放入雪櫃再雪佢半小時以上,如果做三色餃子

就分成3份,各自撈入配料,如今次用紅蘿蔔、黑松露醬及芫茜





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾