2017年5月16日 星期二

騙徒系列

玩完幾日要收拾心情,要重回小小工作空間

又要重回做煮飯呀媽,包包一連食街外食物幾日,之後就要禁室培"肉"食番媽咪早午晚餐

包包比較唔好彩,佢有個寫食的媽媽,除了帶佢出街食得好,晌屋企都日日唔同口味

做成佢人仔細細都已經從色香味去判斷食物

有時煮得無咁吸引佢一望就已經唔多肯食

有時我一話煮牛扒同意粉,佢就雀躍一日

所以我每次煮比佢要花大量心思,希望佢"合眼緣"

當然可能有d三姑六又會話:咁細個寵壞晒

對於小兒品德我比較注重,但佢對食物要求…媽咪有能力比到,我理得你講乜,係咪先?

昨日午餐整"汁煮三文魚",當然係日式做法

我煮呢個目的唔係食佢食魚,係要令佢食埋牛蒡同埋紅蘿蔔

結果:咪就係成功囉!

哼~不過張相影得唔靚,因為影時佢不停晌我隔離催我

呢個汁用醬油、味醂、少少糖、鹽去做,但出來效果不錯呢


食譜:

三文魚柳     1大件(連皮去炆會實淨d)

紅蘿蔔及牛蒡   1/4-1/2條切幼條

大蔥     1/2條

醬汁:

醬油(或生抽)    半至1湯匙

味醂    1湯匙

水   1/2碗

糖   1茶匙

鹽    少許

將三文魚煎香佢,可以用少少鹽醃完先煎


將紅蘿蔔絲、牛蒡絲及大蔥絲爆香


加入醬汁後用細火煮滾後就將魚回鑊

煮至收汁便完成






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾