2017年3月20日 星期一

翻版pepper lunch

經過三日澳門之旅,今日下午終於回家

其實個trip好悠閒就係做spa、做facial、修甲、走訪4間米芝蓮餐廳、陪下包包玩咁

但始終有船程回家後都幾累,我仲book剪頭髮

剪完後大少爺叫唔好煮飯,但我又手痕

諗起雪櫃有火鍋牛肉、有粟米、其實可以整Pepper Lunch個炒牛肉飯

當然以下圖片係用作影相,影完我會再開火炒熟晒先食,我未至於生番到用生牛肉撈飯食呢

以前香港未有pepper lunch時,我同大少爺去親東京都會食

但香港都有後就無再食,大少食最喜歡食個鐵鍋炒飯

佢就如下圖咁,然後撈勻利用鐵鍋既熱力將牛肉整熟

再淋上燒汁就完成,何其容易既事

我今晚鋪好晒預備影相時,大少爺入廚房見到即時好開心

佢成了大半鍋呢……

做法好簡單

牛肉片 隨意(大約半磅)

飯   2碗(或自己所需份量)

粟米、芝士隨意  *芝士用mozzarella cheese

鹽、黑胡椒少許

日式燒汁   隨喜好落

用一個平底既鍋,搽一層麻油然後就晌側邊鋪牛肉牛肉灑上鹽

中間個洞就放飯,面層再放粟米、黑胡椒、芝士,牛油可以放少少(呢塊我影完相就切走一半)

用中火將個鍋燒熱,當牛肉開始轉式時就可以撈勻,慢慢牛肉就會熟晒

食時再淋上燒汁就done

*注意既係飯最後係比較乾身,咁炒出來質感最好




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾