2017年3月5日 星期日

Day 6 & 7 @九州

原本day6係我行街日,但最後諗不如帶包去動物園啦

佢跟我行街乜都學唔到(除了敗家),所以就帶佢去

晌博多巴士B站有 58號去動物園,20分鐘車程就到

去完後…我感覺唔舒服!唉病了

所以之後半日晌酒店休息再行一陣博多就頂唔順休息了

呢個動物園值得去,因為香港個動物園得馬騮同雀,台北那個動物園佢當時未識得晒

今次佢去得好開心





隻老虎好靚下


包包同媽咪都喜歡長頸鹿



佢比我大膽,我唔敢掂動物的




有摩天輪




動物園內餐廳都不錯啊!玩到3pm就回程

我就休息休息


夜晚我只能夠繼續行博多


晚餐晌地下街食,AMU個地下街餐廳都唔錯的


我又食sukiyaki,當然一分錢一分貨,但味道都不錯



仍忍唔住食麻糬黑糖雪糕


休息一日後,我未夠10am就check out最後沖剌

上AMU 9樓 鮨割烹 やま中 食壽司

點了 9件 Omakase,同上年食差不多

飯既味道同軟熟度剛好,用料新鮮




買到最後一刻,去到機場就揀手信

我病住回程,但空姐好好知我唔舒服比杯暖檸檬水我


個回程兒童餐同上年一樣咁滯,我好想食

香港去程呀包唔肯食,激死


原來一大一細行李,回程就變了3個行李爆晒再加個晌100yen店買既紅白藍先可以返到香港

好快我又去首爾了

亦希望今年帶包包去多次旅行,但唔會係日本了

多謝收看~完~




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾