2017年3月5日 星期日

Day 5@九州 2017

麵包超人館係一定要去,包包上年去時一舊飯未懂得開心

今年佢見到個標誌已經開心

晌博多搭100yen巴士去到12號站(川端站)
  
結果由11am未夠留到5pm,你問我咁多個鐘唔浪費時間咩?

只要個仔鍾意同開心,我無所謂

就係咁…我都好開心地等

老實講:我只想佢開心




波波池其實感覺唔太好,但我覺得要放膽比佢玩下



站長包


佢開心到咁,我已經無求了






晌館內餐廳食午餐 




每日都有劇場,每個劇場都有唔同人物 








玩到近5pm去購物,我買實用既物品比包包

例如買定八達通套、雨衣、甚至戒片褲

玩具只買呢部汽水機,到返香港時,只係買了唯一一個玩具 比佢




之後包就玩到累,我同大少爺行天神

好多人話天神地下街好好行,但我覺得好一般呢




當然要去佢愛牌,可惜……

東京間又大又多款,呢間無款揀d size仲要係 XL XXL

恤衫都無show出來,我要去問佢先拎出來

大少爺終於買到件恤衫後就問有無M size TEE,個店員拎了兩件好普通既款出來

無買了



攪掂後就去晚飯


一樣係釣船茶屋

佢食物味道ok但太少款揀


大少爺釣魚,包包好緊張


釣到鯛魚了


揀鹽燒包包都食得




佢既蠔無得頂!今次揀食熟既呢


呢個燒蝦一般啦

食完搭的士返博多






1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾