2017年3月29日 星期三

Good morning

 每逢三月尾大少爺特別忙,忙到未必可以回家食晚飯

或者我同包包要食先,佢返到嚟先食

但我通常同佢講:你自己食埋先返,無謂再餓多半粒鐘

或者無謂比包包纏住食都食得唔安樂(daddy一夜返包包就會問住,一見daddy就痴住晒)

唔會放過任何一個煮嘢比佢食既機會,食唔到我煮既晚餐

咁就食早餐啦!我整芝士菠菜煙肉scone比大少爺做早餐

大少爺喜歡鹹味既scone同埋鍾意scone既質感

今早佢早餐食咗3個,佢一定有個Good morning


食譜:

煙肉          2片  (去肥肉後切粒粒,再炒一炒)

菠菜          1小棵(先灼一灼再浸冰水,然後就榨乾水份切粒粒)

芝士粉        1湯匙

牛油            30g

蛋              半隻

低筋麵粉        200g

泡打粉          2茶匙

鹽              1/4茶匙

糖              2茶匙

奶              70ml

做法:

將所有材料放入盤,牛油仍然係凍既狀態最好

然後用手搓成糰


搓成一糰後就壓平(最好厚過圖中既)然後印模

個麵糰較濕係正常的,然後靜置30分鐘


焗爐預熱200度

掃上蛋液,如果有多餘煙肉可以好似我咁放上面

焗20分鐘就done喇!食既時候可以配楓糖漿,又鹹又甜生飛滋咁最好味





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾