2015年1月22日 星期四

Long time no bread


Hi,好耐無寫過麵包,因為我唔太喜歡食了

招呼朋友時,我會整漢堡包

但都只係得一款,昨晚望住大少爺,感覺自從包包出世後,我都無乜整過麵包佢食

內心一股澎湃內疚感,於是就大大力拍晒心口同大少爺講:我明日整包你食

我就整大少爺喜歡既腸仔包同食到口臭既香辣蔥包

雖然我用麵包機做第一個步驟,但第二次發酵、整造型都係親手做的

最重要一點:我想話比大家知,用麵包機做麵包第二日可能無咁好食

但如過經過一個冷凍發酵程序,個包會大不同

所以大家不妨做埋個冷凍程序,兩個鐘或隔過夜都可以

個香蔥包好好食




 軟熟


 何為冷凍發酵?無論機搓或手搓,第一次發酵完後,就將麵包做成球型放入盤中

用一塊濕布蓋上盤面,再蓋上保鮮紙,讓佢保持濕度

然後呢…放入雪櫃2小時、甚至隔過夜,拎番出來時就可以切割同整造型或餘下步驟

以下呢個波就係經過兩小時放入雪櫃,幾咁一個波



之後整造型,你想整乜都得

香辣蔥包做法:(份量其實可以自己調較)

           蔥        5-6條切細粒

橄欖油             1湯匙

黑胡椒              少許

              鹽                半茶匙

辣椒粉     隨意

蛋            半隻

將蔥、油、黑胡椒、辣椒粉、蛋先撈勻

注意:鹽要最後,臨放上麵包時先落,否則會出水

咁臨焗之前加埋鹽就可以放上包面



咸麵包做法:機搓或手搓也可以

食譜:

高筋粉     250g

奶     80ml

水     80ml

鹽     3g

糖     25g

蛋黃   一隻

酵母   3g

牛油 20g

做法:

將奶、水、鹽、糖、蛋黃攪勻,加麵粉,加酵母,如用酵母

搓3~5分鐘,開始撻到光滑,加入室溫牛油

然後再撻至起薄膜

第一次發酵45~60分鐘

*如果用機搓:將所有材料放入機,第一次搓好發酵完後取出,做以下步驟

排氣(排氣後我會蓋上擰乾濕布放雪櫃2個鐘,會更鬆軟)

發酵完成將麵糰分成等份,搓圓,駁口向下,蓋上濕布靜置10分鐘,將麵糰反轉,唔需要再蓋上濕布,靜置5分鐘

放入喜歡餡料,整造型,可以搽上蛋漿最後發酵45分鐘

焗爐預熱200度,麵包放入焗爐時轉為180度


Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密






1 則留言:

  1. 我反而中意食包呀飯呀哩D飽肚嘢,所以學識整包後,成日心思思想整呢~~

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾