2015年1月24日 星期六

我想與你…瘋狂食窩夫


自從收了窩夫機做生日禮物後

我瘋狂地整窩夫

個重點當然係我搵到個勁堅既食譜

導致近兩個月朋友上來都窩夫,甜品完全唔需要諗整乜

我只想與你瘋狂食窩夫

今日個窩夫有點唔同,我加了抹茶粉,配上簡單忌廉及紅豆蓉就掂

我想與你瘋狂食窩夫


食譜: 改編不萊嗯的烘培廚房

牛油              30g
中筋麵粉      140g
泡打粉          1茶匙
梳打粉          1/8茶匙
蛋                  1隻
砂糖              33g
鹽                  1/4茶匙
暖鮮奶          190g

如果想香d可以加雲呢拿油,而我鍾意食有蛋香,所以無加

牛油座溶,鮮奶座暖

雞蛋同糖用電動打蛋器1打分鐘,再加牛油溶液再打勻,打多1分鐘

篩入鹽、麵粉、泡打粉及梳打粉,輕輕拌勻,最後會杰身,就分三次加暖奶,每次都輕手攪勻

加晒三次奶後如果仍有粉粒就過篩一次

靜置30分鐘,便可以倒落waffles機做waffles喇   

食之前放上涼架,稍微放涼會脆的,而且個底唔會因為被碟壓過要變淋

*做抹茶味只需要加2至3茶匙抹茶粉,朱古力味就加可可粉



Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾