2015年1月6日 星期二

爆炸品


又再來爆炸品,呢個係我一直想整既

其實我之前好想整藍帶豬扒,不過我刀功咁水皮,要將豬扒中間切一刀都比較難

咁就整易既版本,我寧願認輸都唔好勉強

有個豬柳既版本易做好多,小學一年級既程度都做到

最重要失敗機會率低,由預備材料、去整、都滿心期待

但埋門一腳就失敗: 曾想像太好 歷太多失意 孤單的滋味 天知我知

所以就寫呢個食譜比大家,希望大家都開開心心成功



火鍋豬肉片

火腿同芝士片

每一件豬柳都可能要卷上3片肉片

最重要頭尾都包實,否則芝士會漏


包好後,豬肉片太薄,所以要包好晒真係要3片

記住要頭尾都包好,上漿前加少少鹽便可以,因為芝士同火腿都咸的


上漿

記住:先沾上低筋粉-->蛋-->麵包糠

跟住炸就可以了



Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾