2015年1月3日 星期六

篤背脊

早幾晚,大少爺不在家晚飯

我就同佢講:我會向包包篤你背脊

例如:Daddy放屁好臭,佢成日撞跌野、佢gel頭gel好耐........

其實包包好幸福,因為佢daddy只得呢d缺點

包包好愛佢Daddy,每次放工久別重逢一樣,見到Daddy即時爬埋去

如果晌high chair就會係咁大叫,要daddy抱抱

當然我會有點酸溜溜,我回家包包通常無乜反應

但其實我好希望包包會愛佢Daddy一世,記著Daddy對佢無微不至,要大個都孝順Daddy

至於我…佢兩父子快樂,我便快樂,反正大少爺一向都對我好好

人生不可能所有美好既事都發生晌自己身上

我只希望我愛既人健康快樂!

篤背脊當晚我食:牛肉飯卷同青紅蘿蔔粟米湯

個飯卷好好食,不過之前有朋友話飯好易散,所以我寫多次做法

用呢個做法飯就結實好多呢,哼


其實好簡單,用保鮮紙包住d飯,好似粒糖咁札實佢一陣

個飯就好實呢


再卷上牛肉片,將佢卷好

灑少許鹽同黑胡椒,再鋪錫紙

用200度焗爐焗佢10分鐘,再揭開錫紙,搽上日式燒汁再焗10分鐘

done~


Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾